Splošni pogoji poslovanja

Spletne strani https://pizzeria-njamy.si

 
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
 
Splošni pogoji spletnega trgovanja se nanašajo na prodajo preko spletnih strani https://pizzeria-njamy.si katere lastnik je podjetje NIDANI d.o.o., Nazorjeva ulica 12, 4000 Kranj, vpisana v Sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju, matična številka: 7121067000 in ID številko za DDV:SI 62653962 (v nadaljevanju “ponudnik”).
 
Splošni pogoji trgovanja po spletu obravnavajo delovanje spletne strani, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem izdelkov. Kdor se poslužuje spletne strani, prevzame tako splošne poslovne kot tudi uporabniške pogoje. Objavljeno vsebino uporablja vsak na lastno odgovornost. Z uporabo spletnega in mobilnega mesta https://pizzeria-njamy.si, vsak uporabnik izkaže, da je seznanjen s temi pogoji in se z njimi v celoti strinja. Ob nestrinjanju z njimi, spletne strani in storitev ne sme uporabljati.
 
Zaradi stalnega izboljševanja in širitve naših storitev si https://pizzeria-njamy.si pridržuje pravico, da pogoje uporabe posodobi kadarkoli, ne da bi o tem prej obvestil uporabnike oz. obiskovalce.
 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na spletnem mestu ažurira in spreminja pogosto in hitro.
 

Cene

Spletna cena velja za vse člane (uporabnike) spletne trgovine podjetja NIDANI d.o.o.. Vse cene izdelkov so v EUR in so redne prodajne cene ter vsebujejo zakonski davek na dodano vrednost (DDV). Akcijska cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila načini plačila navedenimi v nadaljevanju, pod spodaj navedenimi pogoji.
 
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
 
Cenik velja od 1.7.2021.
 

Načini plačila

NIDANI d.o.o omogoča naslednje načine plačila:
  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v poslovalnici
  • Plačilo ob dostavi z gotovino
  • Plačilo ob dostavi s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami BA, Visa, Visa Electron, Mastercard in Maestro ob dostavi
  • Plačilo s karticami BA, Visa, Visa Electron, Mastercard po oddanem naročilu na spletni strani. Naš partner je podjetje Stripe Payments Europe Limited ,The One Building 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2Co. Dublin, Irska. Več na www.stripe.com (opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje).
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@pizzeria-njamy.si za vračilo kupnine.
 

VISA / MASTERCARD plačilo prek spleta

Plačilo opravite s kreditno kartico prek spletnega plačilnega vmesika Stripe (preusmeritev na varno plačilo).
 
Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno (MasterCard®,Visa).
 
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico prek spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb »Plačaj« se vam bo odprlo pojavno okno Stripe plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.
 

Katere podatke boste morali vnesti?

⦁ Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
⦁ CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
⦁ Veljavnost (mesec in leto)
 
Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj ali Pay vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.
 
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
 
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@pizzeria-njamy.si za morebitno vračilo kupnine.
 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine pizzeria-njamy.si. Z določenim zneskom ali odstotkom upravičuje do nakupa izdelkov s popustom, navedenim na kuponu, ob upoštevanju morebitnih spodnjih pragov, določenih v obvestilih o akciji.  

Aktivno kodo najdete v promocijskih sporočilih, na primer a ne izključujoče na Facebook strani, na spletni strani podjetja ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. 

 

Pravila za koriščenje kod:

• Vrednost popusta se enakomerno razdeli na vse izdelke, dodane v košarico.

• Koda za popust z določenim zneskom ni združljiva s kakršnimi koli drugimi akcijskimi ponudbami v spletni trgovini pizzeria-njamy.si. 

• Kode za popust se ne seštevajo. 

• Ob enem nakupu ni možno koristiti dveh kod.

• Kode za popust niso zamenljive za denarno protivrednost.

• Kode za popust niso plačilna sredstva; predstavljajo izključno popust za določen znesek ali odstotek, ki ga podeli lastnik spletne trgovine pizzeria-njamy.si. 

 

Uporaba kode za popust

1. Izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico.

2. Na koraku nakupa »BLAGAJNA« vnesite kodo za popust na rdečem linku »Imate kupon?«, ki se nahaja v sklopu POTRDITE SVOJE PLAČILO. S klikom na ta link se odpre polje za vnos kode.

3. Po vnosu pravilne kode in potrditvi s klikom na gumb »Uporabi«, prikazan ob polju »Vnesite kodo kupona«, se stranki podeli popust, ki se obračuna od aktualne maloprodajne cene izdelka. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

4. Kode za popust imajo določene roke veljavnosti. Po poteku roka kode ni več mogoče izkoristiti.

5. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

 

Postopek nakupa

Pri naročanju na strani https://pizzeria-njamy.si se uporabnik lahko odloči za registracijo ali za enkratni nakup. Uporabnik (kupec) označi artikel kateri se avtomatsko doda v košarico. V desnem zgornjem kotu se vam pojavi košarica kjer lahko preverite kaj ste naročili. V polju za naročanje lahko dodajate ali brišete izbiro, nato izpolnite obvezne podatke za dostavo, izberete način plačila in potrdite naročilo. Obvestilo o oddaji naročila boste prejeli na spletni naslov, prav tako pa tudi potrditev, da je naročilo potrjeno in koliko časa bo trajalo, da bo dostavljeno. V spletni pošti bo tudi povzetek vaše košarice, v primeru kakršnih koli nepravilnosti nas nemudoma obvestite na info@pizzeria-njamy.si ali telefonsko številko 04/23 69 000 kjer bomo ali popravili vaše naročilo ali pa ga na vašo željo preklicali.
 

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
⦁ prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova (enkratni nakup) ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun
⦁ iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini
⦁ izbor izdelka za nakup
⦁ dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico
⦁ določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici
⦁ določitev velikosti izdelka in morebitnih dodatkov
⦁ pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom
⦁ dodajanje kode za kupon ali darilno kartico – če ima uporabnik veljaven kupon ali darilno kartico, jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »unovči kupon«
⦁ izbor načina dostave izdelka
⦁ izbor načina plačila
⦁ pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
⦁ potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

 

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
⦁ vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico
⦁ vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
⦁ spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine
⦁ odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
⦁ obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
 
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
⦁ spreminja izbrani način dostave izdelka
⦁ spreminja izbrani način plačila ter
⦁ pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
 

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 5 minut od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic, spremeniti vsebino naročila, tako, da po telefonu pokliče našega telefonskega operaterja.
 
Po dokončni potrditvi naročila potrošnika preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 2 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.
 

Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
 

Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku hrano pripravi in dostavi.
 

Kupoprodajna pogodba

Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, če si ga ustvari. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v roku 10 minut od prevzema naročene hrane in pijače ponudniku na tel. št. 04/23 69 000 sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, zaradi neustreznosti hrane ali pijače. Kupcu se ob dokazani neustreznosti vrne del kupnine ali kupnino v celoti. V primeru vračila nam posredujte vaše osebne podatke, številko tekočega računa ter račun.
 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Znesek dostave je odvisen od oddaljenosti naročnika od poslovalnice NIDANI d.o.o.:
1. Cona A - brezplačno
2. Cona B – 1,50€
3. Cona C – 2,50€
Izven teh con ni dostave, lahko pa kupci naročeno prevzamejo na lokaciji poslovalnice.
Cene so v EUR in vsebujejo DDV.
Cenik velja od 1.7.2021.
 
Znesek najmanjšega naročila je odvisen od oddaljenosti kupca od poslovalnice:
⦁ Cona 1: 6,00 EUR s stroškom dostave
⦁ Cona 2: 15,00 EUR + strošek dostave
⦁ Cona 3: 25,00 EUR + strošek dostave
Okviren čas dostave je naročniku sporočen v potrditvenem e-sporočilu.
V izrednih primerih, ko zaradi kakšnih okoliščin naročila ni mogoče dostaviti v določenem času, je ponudnik dolžan o tem naročnika tudi obvestiti. Izpolnitev naročila na podlagi oddanega naročila je vedno stvar www.njamy-pizzerija.si dostave hrane na dom in uporabnika spletne strani, enako velja za postopek plačila.
 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
 
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.).
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
 
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
⦁ jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
⦁ pošiljatelj bo jasno razviden,
⦁ različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
⦁ jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
⦁ željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
 
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
 
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
 
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
 
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pravica do odstopa izvedbe naročila

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili s klicem na telefonsko številko ali po elektronski pošti.
 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko podate na e-naslov info@pizzeria-njamy.si.
 
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
 
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 
IZDAJA RAČUNA Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno. Podjetje bo hranilo pogodbo, ki je potrošniku na voljo na njegovo pisno zahtevo.
 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

NIDANI d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/18).
 
NIDANI d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in direktive 2009/22/ES.
 
NIDANI d.o.o. si želi s stranko reševati spore sporazumno, v kolikor to ni mogoče je za reševanje le teh pristojno sodišče pristojno po stalnem prebivališču podjetja.
 
Trgovina njamy-pizzerija.si si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine njamy-pizzerija.si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.